درب ضد سرقت CNC

درب ضد سرقت CNC جزو پرفروشترین درب های ضد سرقت در ایران میباشد چون هم از لحاظ قیمت مقرون به صرفه تر از بقیه درب ها میباشد وهم از لحاظ کیفیت و تقریبا استاندار درب های ضد سرقت برجسته و کارایی مورد نیاز مصرف کننده را فراهم میسازد.
تنها تفاوت درب های CNC با بقیه درب ها فقط در نمای ظاهری و طرح روی درب میباشدو چون طرح روی درب با دستگاهی بنام دستگاه CNCخنک میشود نام آن درب ضد سرقت CNC میباشد. البته لازم به ذکر است همه درب های CNC کیفیت بالایی ندارند و بایستس به پیشینه شرکت یا کار خانه ای که درب را تولید کرده مراجعه کرد.
اخیرا شرکت های ایرانی و کارگاه های تازه تاسیس شده برایجا انداختن برند و نام خود قیمت های پایین و به قول خودشان رقابتی اعلام میکنند که خریداران را جذب خودکنند ولی متاسفانه چون قیمت پایین است از متریال و کیفیت درب کم میکنند تا حدی که کیفیت درب را غیر قابل استفاده و غیر استفاده میکنند.
در بازار فروش درب های ضد سرقت برای درب های CNC قیمت های متفاوت و البته نجومی دیده میشود.
کی قیمت های پایین نشان دهنده کیفیت درب ها میباشد. طرح های CNCمحدودیت ندارند و دستگاه CNCدقیقا عملکردی مثل خودکار و نوشتن دارند به اینگونه که طرح دلخواه را توسط کامپیوتر به دستگاه میدهند و دستگاه دقیقا همان را روی درب حکاکی میکنند.
درب های ضد سرقت کلاسیک یا دورفلز
این نوع درب ها به دلیل کیفیت و کاراریی غیر استاندارد و استفاده نشدن فلز در داخل درب ونفوذ پذیری آسان به داخل خانه و تخریب آسان درب منسوخ شده است و اصلا تولید و فروش واستفادهنمیشود
درب های ضد سرقت برجسته و CNCدونوع رنگ شده pvc دارند.
درب ضد سرقت رنگ شده کیفیت بالاتری دارند
روکش MDF 8 میل یا 10میل با روکش طبیعی چوب ساخته میشود روکش طبیعی جهت نمای ظاهری درب میباشدو زیبایی ظاهری و طبیعی به درب میبخشد.
بعد از روکشکردن دب رنگ کاری درب انجاممیشود که مراحل خاص خود را دارد و البته کیفیت و قیمت های مختلفی در بازار موجود است.
آواتار موبایل
منو اصلی x
X