ساختار و مشخصات فنی این نوع درب ها

· نوع MDFاستفاده شده در این درب ها از بهترین کیفیت های موجود در بازار استفاده میشود که علاوه براین که دهمیل میباشد تراکم آن بسیار نزدیک به هم و سخت تر میباشد.
· ساختار فلزی و یا اسکلت فلزی تشکیل دهنده ایننوع درب ها از بهترین آلیاژ و فولاد ضدبرش به قطر 2میلی متر و بصورت کاملا مستحکم ومهندسی ساز میباشد و این عمر جلوگیری از نفوذ و سرقت منزل میکند
· بین MDF و ساختار فلزی درب های ضد سرقت بایستی یک لایه پوشاننده و عایق قرار گیرد تا علاوه بر اینکه استحکام دهنده درب باشد عایقی برای نفوذ رطوبت و دما باشد.
البته در نوع درب های لوکس علاوه بر یونولیت پشم سنگ نیز بصورت فشرده در داخل درب استفاده میشود
· دور لنگه درب ضد سرقت لوکس ودور چهارچوب در این نوع درب ها از جنس استیل درجه 1 میباشدکه علاوه بر ضد زنگ بودن و استحکام بالا زیبایی خاصی به نمای ظاهری درب میبخشد.
· چهار چوب درب های ضد سرقت لوکس از نوع کشویی میباشد. وجه تمایز چهارچوب کشویی با چهارچوب ثابت این است که چهار چوب کشویی تقریبا بر روی هر نوع دیوار یا چهارچوب قدیمی که از قبل نصب شده بوده قابل نصب میباشد.
البته بعد از نصب بخاطر قطور بودن وعریض بودن چهارچوب کشویی عیب ها وخرابی ها روی درب و دیوار قدیمی مشخص نمیشود و نیازی به ترمیم و گچ کاری و رنگ کاری مجدد بعد از نصب ندارد
· قفل و یراق درب های ضد سرقت لوکس از نوع مولتی سیستم میباشد.
قفل درب های معمولی مونوسیستم میباشد . بهترین مارک قفل و یراق درب های ضد سرقت KALE یا کالی میباشد که در سالهای اخیر امتحان خود را پس داده است .
قفل کاله کیفیت بسیار بالایی دارد و دارای 5 سال گارانتی میباشد .لازم به ذکر است که پیکر بندی و رمز کلید های قفل کاله به صورتی طراحی و تنظیم شده است که به هیچ عنوان قابل باز شدن با سیم و سنجاق و یا دریل برقی نمیباشد و ضد برش و غیر قابل نفوذ میباشد.
بهترین نوع قفل کاله یک مدل مولتی سیستم و یک مدل دیگر به نام قفل چنگلی کاله میباشد.
عملکرد قفل کاله طوری است که بعد از قفل شدن مانند قلاب ماهیگیری داخل چهارچوب قفل میشود این عمل باعث میشود تا نفوذ پذیری و سرقت توسط سارق را به حداقل برساند و سرقت ناموفق میشود.
· روکوب و تاج
· روکوب و تاج را جهت زیبایی بخشیدن به نمای ظاهری درب بعد از نصب کامل درب بر روی چهارچوب و دیوار بصورت جداگانه نصب میکنند.
· آستانه
آستانه را در پایین درب و قسمت ورودی درب جهت کیپ شدن درب و جلوگیری از نفوذ گردوغبار و حشرات و البته نفوذ گرما و سرما و حتی صدای داخل منزل به بیرون از خانه میشود.
آستانه 3 نوع دارد: استیل فلز سنگی
آستانه درب های ضد سرقت لوکس از همان جنس چهارچوب و لنگه که قبلا توضیح داده شد میباشد و این عمل باعث زیبایی ظاهری بیشتر درب میشود.
در برخی از درب ها آستانه را جداگانه و بعدا از جنس سنگ کف ساختمان یا متناسب با سنگ های دیوار یا راه پله انتخاب میکنند
عموما آستانه سنگی شکیل تر و مستحکم تر از دونوع آستانه دیگر که ذکر شده میباشد.
· تعداد زبانه وقفل های درب های ضد سرقت
در حالت کلی درب ضد سرقت یک قفل اصلی دارد که دستگیره درب به آن متصل میشود.یک زبانه متحرک دارد که با دستگیره باز و بسته میشود
4 زبانه ثابت دارد که توسط کلید اصلی قفل در سه مرحله داخل چهارچوب درب را قفل میکند.
یک قفل کمکی و قفل دوم اصلاحا دارد که برای امنیت بیشتر استفاده میشود قفل کمکی 4عدد زبانه ثابت دارد.
شب بند پست چی
شب بند پست چی در واقع طبق همان زنجیر های سابق عمل میکند به این صورت که زمانی که شخصی زنگ درب را میزند ونامه ای یا بسته ای کوچک برای شما آورده است وشناخت کامل و اطمینان کامل به آن شخص ندارید از این شب بند استفاده میکنید و بسته را دریافت میکنید.
با این تفاوت که اگر شخص بخواهد به زور و کلک درب را فشار داده و وارد خانه شود به هیچ عنوان موفق نمیشود چون این شب بند ها از جنس فولاد ضد برش بوده وغیر قابل نفوذ میباشد.
پیم امنیتی
تعداد 4 یا 5 عدد پیم امنیتی فولادی بصورت جداگانه در سرتاسر درب ودر قسمت پشت لنگه ی درب تعبیه شده است . عملکرد پیم امنیتی به این صورت است که هنگامیکه درب بصورت کامل بسته شود پیمهای امنیتی بصورت خودکار داخل چهارچوب قرار میگیرند و همانند قفل در سرتاسر درب بطور کامل مستحکم عمل میکند.
یک توضیح تکمیلی دررابطه با درب ضد سرقت
در هنگام نصب درب ضد سرقت باید کاملا مطمعن شوید که داخل چهارچوب درب کاملا از بتن پر شده است و هیچ جای خالی در چهارچوب وجود ندارد .
اگر این کار بصورت حرفه ای و صحیح انجام شود ودر صورتی که درب ضد سرقت با استفاده از کلیه قفل های ذکر شده کاملا قفل شده باشد تقریبا غیر قابل نفوذ میباشد و از هیچ طرق نمیتوان درب را تخریب یا باز کرد مگر اینکه فقط کلید درب ها را داشته باشیم.
متعلقات و آپشن های اضافی روی درب
آلارم دزدگیر این دستگاه بر روی درب نصب میشود عملکرد آن بصورتی است که وقتی درب بیشتر از یک تایم مشخص کد به دستگاه وارد کرده ایم باز بماند دستگاه با یک صدای بلند آژیر میکشدو تا زمانیکه کد امنیتی را به دستگاه وارد نکنیم صدا قطع نمیشود.
در این حالت هم متوجه ورود وخروج افراد میشویم وهم افرادی که قصد سرقت و ورود بدون اجازه به منزل را دارند در زمان کشیدن آژیر دستپاچه شده و پا به فرار میذارند.
چشمی تلویزیون این دستگاه مانند یک دوربین عمل میکند وعلاوه بر اینکه کار زنگ درب واحد را انجام میدهند با یک صفحه مانیتور بزرگ میتوانیمببینیم چه کسی پشت درب هست و نیازی به خمشدن وبا زحمت از چشمی های قدیمی نگاه کردن ندارد.
چشمی تلویزیونی دارای حافظه داخلی و RAM خارجی میباشد واین امکان را به مصرف کننده میدهد در هنگامی که داخل منزل یا محل کار نیستند از مراجعین خود عکس یا فیلم بگیرند.
درب های سوپر لوکس کلیه این امکانات وتوضیخاتی را که دادیم را دارند و از لحاظ امکانات دارای به روز ترین مشخصات فنی و کیفیتی هستند.
آواتار موبایل
منو اصلی x
X